JA SA JAG!

Äntligen är det MÅNDAGG!!

och den sista kvällen som 55!

efter ha varrit påAGENNTbyrånn idag så dråg vi hem till Keti BAJA o Ingemar ÖL Winqvist och städade , Jagg ock Seppo åkte upp med Arto till sentrum ock SYSTEMBOLAGGET, och därefter drog jag och Krukan PERSSON till konsum- BRAVO Vrålar Risto från sin egensnickrade bastu gjord utav klassisk LERA och gammla kallsingar!

Jag SERAFIM o SEPPO laggade MAAATEn idag och det vart hur SOM HELST.
LORKA falKMAN erkännde att han va FÖLL så fick jag en triss låt av ARTOs familj, trodde såklart att jag inte skulle vinna men det gjorde jag 100 riksdollar .

Kommentarer
Postat av: duvetvem

haha jävla tönt ! artO

2009-04-30 @ 23:27:21
URL: http://fronthjartasuspen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0