JAHA!




Då har man vart påSEMMester i San Teodoros!

Jag Arto Risto Seppo!



Seppo

Risto


Arto

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag harr som saggt vart på sämseter i San teodoros!


Ungarna har jag lämnat till min bror Torgny Österman!

Rissto var ju inte sen att ta tie storsläggan å raga bruddar BRVO hör jag Risto ropa från muggen
Här är en bild på Carmensita hon är  spanjorka o bor visserligen i Nässjö .
men han ville spela tärning ,ed Risto dagarna i ända! JAAAAA ropar Risto


Carmensita



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arto blev bjuden på Rosita o vaknade i den lokkala Polisstation , där förlarades Arto stypfull varvis dom tog hansplånbk o skjutsade han till bög kvarteren .

Litte senare den kvälen så gick han ut helt naken med en brödrost knutten i sladden runt halsen. I brödrosten hade han stoppat fiskpinnar som han kastade på folk .

Om man tar med Arto på en efterfest så kan man räkkna med att han ANntingen har möblerat om köket till ett sovrum och toletten till ett vardagsrum när man vaknar.
En gånf så  vaknade Risto i ett tomt hus och upptäckte att alla möbler stod i trädgården.

Bravo ropade risto !

Sen så vill Arto att jag ska förmedla en annan historia som hände 3 daggen
Arto får för sig att sno en sån där sexig vägkon. Han tarr då och sätter den över sin kropp och sen går han runt mitt på stora torget i Alcazartorget i  med den på sig.
Han blir då stannad av ett par poliser som vänligen ber honom lämna ifrånn säj vägkonen, vilket han tycker är befängt, eftersom han hittade den är den hans anser han.

 Så han går därifrån med vägkonnen, men de springe ifatt honom och skriker på honom.
Arto bryr sig inte utan vänder sig bara åt andra hållet och försöker bjudda polissern apå KÖRV, och så håller det på ett tag tills de brottar ner honom och tar konen. Han slutade därrefter med en att förröka sälja polisssernas navkappplspatr te högsbjudande!

r
Arto " fångst "

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sov gött!

Kommentarer
Postat av: Lässare

Vi saknar bild på Serafim !

2009-04-17 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0