sportblog! AV Risto!- jaaaaa

Japp nu ärr dett jag RISTO som talar!

Jag har tagit ut daggens starttellva i lansdlagget

BRAVO säger jag(serafim)!

mållvakt är våran Rio-Conny Johanson. Klub: DEGERFÖRS.


Bakar är BRÖDERNA Stor-fölet, lill-fölet, SÖNER till Singel-kulan Andersson (krukmakarn).


På miten har vi speedKULAN i FÖRM! Ristos MÅRBROR Anton. BRAVO!


På KANTERNA har vi Samba-Sture (med artistnammnet Oliviera Da Figueira). KLUB: DegerFÖRS!


Lagt KORT LIGGER!

Centerhalf och flygande MÅLLAVKT: Skeppsredare DA KÅSTA!



Med är OKSÅ: Topolino. Han är PROFS i Veddinge BK! BRAVO!


Det här ÄR mina GRABAR! I ledarstaben! Dom står för tryghet å årmsårg och ett glass SHERRY i halftid! Arto får ordet: Jo man takar!


Spelarfruarlektarn! Gittan, SIF, och RUT! Kolla in GÖBBAR! Man vill ju inte oroa GÖBBARNA i onödan.


Och halftid bjuds på på KÖRVA! Det är Jåkke Barreira som har god hann med KÖRV! Utanför BILD figurerar ObaDIBA! JAA.


Vikka WURSTAR, sa Serafim. BRAVO sä RIsto.

SPELARlektar: Vilken TILLSÄTLNING! SUCCÈ! Detta gör vi öm i mörra!


Stort TAK till SPELNADE Tränaren Pecka Hulth! Han gör DET ingen annan gör! Vikket DRIF! Serafims barn gick hemi HALFTID pga att vattning av Planen bakom.


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Klart den mest läsvärda blogg jag överhuvudtaget har "lässt".



Risto seppo Serafim(visa gärna en bild på dej själv)Arto är numera mina vänner!



xD

2009-04-23 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0