Vattenjymmpa!

Helt apprå på min vaten jympa som jag SERAFIM fick opp ögona för i SAN TEODOROS( Härr är en bild som Risto tåg)

Som ni ser HAr ARto tagit på sej ledaröllen som KONTROLLANT av DAMERNAS BADKLÄADER , JO MAN tAKAR!


Arto Hade pråmt bestämt att vi skulle bilsda ett " triangel " ock sen VIFTA med händerna som i ett INGSLAG ! JAHA tänkte jag SERAFIM!



Seppo kunde inte håla tasarna i styr!  HAN FASTANADE I I den lokala biografen tillsamans med Allan!

Ruben.


-BRavo Ropar Risto Högt !


Seppo  ock Risto spelade sen ett högt spel medARto som int va sen med att bli surr ! JAHA tänkte jag SERAFIM .


Dena bild tog Seppo när Arto försdökte rymma med spel skuldenn! (ser ni ARTO )



Rubenn försökte även låtsas att han var nånn anan JAHA tänkta jag SERAFIM!


Ruben!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, vafan är SERAFIM?! xD

2009-04-23 @ 16:59:58
Postat av: leif loket

han heter ju så vattenskalle!

2009-04-23 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0