BULLAR O INREDNING!

JAHA,

jaghar en ny affärsidè.

Det innebär att JAG SERFIM kommer hem o bakar hos fölk!.. tänk er att vakna så står jag där med BAKAT BULAR!
Jag hade tänkkt ta 2 kronor bulen! jag tänkte på  först men jag ville int för tänk om grannen tar 2 bullar så ja vet inte om jag orkar med ett priskrig nudirekt i början !
är det inte en bra ide så säg!
Jag ksnae ska sätta in ena annons !
Är det inte nånn annan spm har lust att fösöka med mej?

INREDDNING!

Så här ser mitt drömlökUT


SER DU martin timmel! så här fint kan dui aldrig få det!



KLASS O STIL KALLAR JAG DET !

sen så förstår mann ju om pukot åker i finkan om man firar MIDSOMMAR MITT I JANUARII! JAHA tänkte jag!Den här mannnen har inte alla piroger i micron!
http://ekuriren.se/link.php?id=797874


JAHA! INGE BLOGPRISFICK MAN IÅR HELLER!
http://www.fotbollsexpressen.se/Nyheter/1.1452892/marcus-birro-vann-aftonbladets-pris

Jag UBDRAR VAD MAN SKA GÖRA FÖR ATT FÅ ETT PRIS!


TAL OM PRIS! JAG VILL GRATULEJRA  KARMENSITA ERIKSSON FÖR HENNES MODE INSATS TÄNK OM FLER KUNDE VARA SOM KARMENSITA!

ÄR HON INTE VAKER SÅ SÄG!

FÖRTS TILL kvaaaarn grabbar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0