JAHA!

Jag och minn vän ARTO brukkar bastu iblnand,.
Föra veckan så var vi i Flen o babddade basstu, en killl gäng kåm in o skule bassta , vi satt inne och svettades as os allt det svettiga vi har!

"TRIVSEL TORSTEN" skrek ARTO ! åh vad jag log , då vet mann att det är bra!
Kil gängett tröttnade på ARTO åch bar ut ARTO ut ur basstun!!!!!!!! dom la han på taoalätten o ARTO blev lässen , jag astt o satt

NÅBÄLL tänkte jagg o gick sa till domm busghrbbaran som ville !!

"KOCK struk ska i ha o jag vevade !!! det ville seninte  jag vaknad att jag låg på golvett o blödade nässblod!

  http://www.metro.se/se/article/2009/02/05/16/2644-45/index.xml

jag har alltid naken när jag inte badastar!!! NÅVÄL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0