Musik!

Min idol!

han rokar så bra!





Ja han sjumger ju på ett språk som jagg inte förstår kann det vara från arabien månne??
men det svänger ju!



KArmensita!! du ÄR DÅ ÖVERALLT! JAAA JAG BLIR JU SÅ GLAD!! SES SÅ VAKER DEN MÄNNSIKA ÄR

VÅRAN KARMENSITA



VAArför ska vi ha spring brejk för?? det undrar jag jag tyker gått o väll att vi har MIDSOMAR ASFTON O DET BORDE VÄL räcka va?? KUririen skrev omét så jag va ju tvungen att skriv aj ag med.. ni får kolla på KOMEENTARRERNA VAD JAG skev!
http://ekuriren.se/link.php?id=797994






sen så har jag skafat mej en hoby! HOBBY!!!! se så fna grejjer jaghar gjort


LOVVA atr nite skarata men det är KULL!




Till sist så har jag o GLENN HYSEN SOM ÄR MION Idol.
Glenn är fakttsikt min IDOL!


Ni inte vet så va han bra att han va verklige så jättebta! önskar man fick se honom än gång! heja BLÅVOTT


Kommentarer
Postat av: bloggbenny.blogg.se

Hej alla !



Nu startar jag upp min blobb här i stället.

Hoppas att ni ska trivas som fisken i vattnet.

Ni kan skita i vad pappamedbarn skriver och länka vidare till min eminenta sida genom att trycka på kommentarer.Då. vipps så är ni hos mej,er allas Bennyblogg.

har ni haft en trevlig och fin dag i dag?

Själv så ska jag hämta frugan. hon jobbar sent det lilla stycket.Hon slutar klockan 17.30 i dag.Jag sov lite när jag komm hem från jobbet.Det är mysigt.

ja ha välkomna då till "sidan med det lilla extra"Er Benny.

2009-02-04 @ 17:04:35
Postat av: Pellen

Benny kan skita ner sig. Försöka ta frafik härifrån. Fy för dig din tonårig bara 13 år. Jag ser din IP

2009-02-04 @ 17:58:56
Postat av: Anonym

han sjunger på turkiska idiot!

2009-02-17 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0