NU är det ÖVER,

Blokaden altså!

Jag ska nu liata Mina TOP 5 på DAMER!

nmer et!



tita vad fin hon ärr Mösan vad väl finast töker JAG SERFIM!

NUKMEER 4!


TITTA SÄGER JAG BARA! TITTA! HON HAR MÖSAN lite på snisskan, så som jag gillar !

TOP 31!


jaaaaaaa! en cykkel säjer mer än allt!!!
SAerfim så som jagg heter säger ÅRETTS BILD!

Numer 2!



JA DET SAK TYDDLIGEN VARA SYKKLAR IÅR! GALLANT!


nummer ETT!



JAAAAAADET ÄR BJÖRNEN SOM SKA GÖRA´T TYDLIGEN!
MEN titta på hatten! det är tyddligen inte bara jag somm är förchyst i hattar av BJÖRN!



extar bonnu s bild får nu allt jag  serfim allt bjuda på!



Denna Bokken läser JAG SERAFIM!

!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan du kan ju inte ta kort på alla du ser.. de är ju sepe. :P

2009-02-12 @ 19:39:17
Postat av: Anonym

Nää, jag håller med. Vad har dom gjort dej?

2009-02-14 @ 09:27:04
Postat av: Thess

Jag gilla inte att du lagt upp kort på folk som ja är bekant med... Antar att du inte har tillstånd från dom?? En anmälan är på sin kant lämplig.

2009-02-16 @ 09:33:31
Postat av: Mattias

Thess, nu är du ute och cyklar.. vad ska du anmäla han för? Man får ta kort på vem man vill på allmän plats och lägga upp bilderna hur man vill, oavsett vad man tycker om det..



Men anmäl gärna du, så måste du skriva här sen vad polisen sa till dig... =)

2009-03-13 @ 10:37:25
Postat av: Underbart!

Thess, nu sket du allt i det blå skåpet! / Serafim!

2009-03-14 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0