Samtidigt ropade mannen: ”Jag är en falukorv (KIKKI)

Jag har beslutat mej för att göra en bejublad kåmbäck!  JA DET ÄT KIKKIS KORVDIET JAG TALAR OM! HON HAR TYDLIGEN BARRA GÅT YPP 12 KILLO DENA VECKA! Falukorvsdieten är för jäkla bra tydligen!

jag SERAFIN, SA TE MEJ SJÄLV, FANTASTIDKT!




kAN DETTA VARA KIKKI månne?
http://www.blasket.se/viewnews.php?id=547

JAHA! DÅ ÄR kikki tydliggen i farrte igen! hon ska dåå vara på löpsedlarna i partti o minut!

MEN SOM JAG HAR LÄNGTATT!

jagh SERAFIN har bjudä hämna te allsång i skanstul! men jag har inte fått nått gensvar än!

JAG kan tyka att det är OERHÖRT PRAKTFULLT MED KIKKI SJÖNGA !

jag villsamtidigt HYLLA  biggan SOM HÅLER PÅ SKELLEFTEÅ I HOKY! unERBART !


tITA VILKA GRANNA BYKSER DENA KVINA HAR underbarrt!

dettta gött folk är ju okså en modeblog!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0