DÅ va det dags IGEN!

JAHA, NU ÄR DET JAG SOM FLYTTAR!



från Eskillsyna kurriern:
Klädhuset M rånades av flera män under måndagseftermiddagen. Det var vid 17.40 som larmet från klädaffären kom in till polisen. Minst en av gärningsmännen ska ha varit beväpnad med en hammare.

jag tog ordet imunnen ;

JAHA
ATT POLISEN INTE GÖR NÅTT!!!! JAG VÅGAR INTE VARA KVAR POLITIKER GÖR NÅTT JAG FÅR DÅNDIMPEN! VART SKA MAN HANDLA NU? alla kläder är väl borta på svartamarknade vid det här laget kan jag tänka mej!

Pappa med barn

Kommentarer
Postat av: ●•♥•● Fru, Ida Tallhed ●•♥•●

nämen, tack! varför är jag så underbar? kram

2009-01-19 @ 22:27:52
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Magnus

http://www.thinkangels.blogspot.com/

2009-01-19 @ 23:05:32
Postat av: L

Håller inte med dig, menar du att poliserna skulle veta i förväg när butiken rånades? Tycker det är larvigt på folk som bara klagar men själva inte gör något för en förändring i vårat samhälle, lägg ner.



Det behövs lägga mer pengar på ungdomar och aktiviteter. Jag har själv bott i Skiftinge. Det handlar om att ungdomar inte har något att göra och hamnar i fel kretsar, been there done that.

2009-01-22 @ 11:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0