JAHA!

http://www.eskilstunakuriren.se/link.php?id=790963

Nu är det KLIPT igen!

Jag kommer ihåg när jag köpte PULVERKRÄM med APRIKOS-smak på COP på Sveaplan och sedan skulle lämna tillbaka den på ICA SAFIREN veckan därpå, men NÄHÄ, si den gubben gick inte. Trots att jag hade skrivit av kvittot blev det NOBEN!

Jag undrar när KONSUMENTKÖPLAGEN slutar gälla?? I den här LAGLÖSA stan är det väl på momangen?? Jag frågar er politiker!

Från och med nu är det mina barn som får sköta handlingen. Det har jag sagt till dom på ICA SAFIREN! Raka rör, det förstår DOM!

Kommentarer
Postat av: Haha

Hahahahahahahaha "jag köpte PULVERKRÄM med APRIKOS-smak på COP på Sveaplan och sedan skulle lämna tillbaka den på ICA SAFIREN veckan därpå, men NÄHÄ, si den gubben gick inte." hahahaha va knäpp du är..

2009-01-20 @ 17:12:51
URL: http://fedt.blogg.se/
Postat av: Konsumentvetarn

Men lilla gubben du kan inte köpa en produkt hos en affär och lämna tillbaka den hos en helt annan förstår du vel.

2009-01-21 @ 08:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0