JAHA

När man väl kommer med nånt konsruktivt så blir man håååårt ansatt . nedtryckt i skorna ,tårta i ansiktet! Jag blir så ledsen , det är är droppen som fick lorangan att rinna över!

Lessen man blir!

http://ekuriren.se/link.php?id=791245

ser ni vilkaen KOMNTAAAAAAR jag fick!

Ni som inte a´ser allt återberäätar JAG GÄÄÄRNA!

SÅ här skrev jag!

JAHA
Nu vågar man inte släppa baaaarnen te skolan igen, har vankat o velat i dagar nu . SOM JAG VÅNDAS över detta.. vad ska vi gära åt saken POLITIKER!

Pappa med barn



vilket svar man ficksendå!
Roligt..
Lägg ner era kommentarer, dem är riktig patetiska. Vet ni vad era barn gör nu? Vad dem gör på fritiden? Vad dem gör när dem är med sina kompisar ute sent? Och du "pappa med barn" allting på ditt blogg och dina kommentarer här i ekuriren är endast negativt. Har du ens ngn positivt i ditt liv?

Bror med syskon, pappa, mamma, farmor, morfar, mormor, hund och hamster.


Nu vill jag stå opp i kampen mot Orättvisorna i spelbranchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0