JAHA!

http://www.1000apor.se/tv/det-aer-saepo

Nu har jag titat på säpo oxå på den här nyhteskanalen, sm jag undrar FÅR SÄPO GÖRA SÅHÄRPOLLITIKER,JAG BAR UNDRAR.

Den där Chiifen ALEX SKJOLMAN, är de hann som är bosen på sejten?

SKA INTE PÅLISEN JOBA FÖR REINFELDT  hans jobb är ju  mkt farlit, han kan ju inte smyga på huk i när han ska ta bussen? JO JAG SA SKA HAN SMYGA PÅ BUSSEN  när han jobbr?
JAg såg minsann ingen polis när jag va i stokholm på mässan där i förfiol!

Nä jag komer ihåg när Bengt ÖSTE

 o jag delade på ÖL , JA han blev så full att grannen fick köra ut männsikan på en skottkärra,
vi la han i rabarberplantering där han fick sova ruset av sej ,men JÖSSES vad han blev full!!!

Nu är det mest MISCHMASH NYHETR .

Kommentarer
Postat av: Isak

Bengt , han var ju nykterist

2009-01-22 @ 00:18:08
Postat av: Anonym

Lätt för en inbiten skokrämsförsäljare att yppa sej om. Hmpff.

2009-01-24 @ 23:02:55
Postat av: Anonym

Förresten.Bengt var en hängiven joddlare. Det är det inte många som vet.

Nå,i fårets hage finns det alltid en herde.

2009-01-24 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0