Jaha ...

http://www.metro.se/se/article/2009/01/22/19/1505-45/index.xml

Jaha , då va det dags IGEN

Att folk inte lär dej att skaffaFÅGLAR. Stöka te kan dom GÖRA , bara en massa OREDA! Det måste väl folk förstå att EN FÅGEL INTE KAN VA DOMMARE!




LYSTRING LYSSTRIN LYSTRING!

ÄR DET SÅNT HÄR SNÖSKANDE VI VILL se i svenska tidningar , SNUSK O rackarspel!
SKA det verkligen vara så här , somm ensmam förälder vill jag ha Konntroll !

jag har ringt RADIO RIX o frågar om jag kan få koma o berätta i radion om denna problem!
O dömm till min förvåning !!!! NEJ fick jag tills var ! så nu har jag ringt Bert Karlsson i Åseda kommun,

 Han ville nite sa han

Men skam den som ger dej.... jAg ska prata med Kommun om det här JA lovar dej !!!!

vill bara avsluta attungarna har maskerad vecka 16!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Benny meddelar med benägen assistans av frugan att de e en schochkeplast. För HELVETE !

2009-01-24 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0