JAHA

Angående IFKÅS Sakttetrubel så tänkte jag bara ge folket lite tips enmen det gick ju i stöpet.

Det här inläget skrev jag igår på Eslkilstuna kuriren döm till min förvåning när jag som vill hjälpa allmänheten fick detta till svar!


Jaha
Nu har dom allt skitit i det blå skåpet.
Kan man inte bara flytta över City till balsta så att man sen kan flytta över verdandi och Kvicksund. Tänk er vilken storsatsning det skulle bli. Hela stan skulle ju jubla, eller varför inte göra ett idrottscentrum med affärer i IFK anda. Sen så skulle man ju kunna bygga tak på Tunavallen så ka ju även GUIF husera där? Nå vad tycker ni??
Det skulle sätta IFK på fotbollskartan månne?
JAG skulle iallafall springa runt o titta!

Pappa med barn


Deta öförschämda svar fick jag tebaka

pappa med barn
Sitter du i soffan och småkrökar och skriver inlägg? Vet du själv vad du svammlar om, för jag tror ingen förstår sig på ditt inlägg tyvärr.

Henrik


Alkis jag? Jag som bara druckit en flaska sherry innan jag slutade jobbet idag!

Å jag som dricker kånjak med lappskojs ,(usch vad illa det smaka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0