JAHA

Döm om min förvåning när jag lusläste FOLKETS TV-bilaaaga på arbetstid häromsistens!

Det enda vettiga dom har visat på TEVE sedan Börje Ahlstedt sprang runt naken i snön och skrek i barn-TV tillsammans med RICKY Brusch har dom äntligen börjat visa igen.

'Allå, 'allå, 'emliga armén är tebaka med buller och BÅNG! Det är vad jag kallar humor, det! Den där kåte brevbäraren var FÖRBANNAT ROLIG! Och den gamla tanten som hörde dåligt och satt med en stor tratt i örat. Vad får dom allt ifrån? Och vilka galanta damer sen! Är det bara jag som hoppas på en VHS-kollektion?

SKÖNT med politiker som tar sitt FÖRNUFT till fånga!


Kommentarer
Postat av: Lurvas

Är du på riktit?

2009-01-17 @ 01:38:22
Postat av: Svinbjörn Ragghane

Vad tror ni att ni är egentligen. Politiken kan ni utesluta. Och det där med blå skåp, har folk slutat att gå på för länge sedan. Min gamla hund har ni inget ,ja jag säger,INGET med att göra.Att det sedan spys galla över en hederlig arbetare kan man ju förstå. Mer vett i skallen har ni inte.

Det är tur att det finns någon som är intigent i alla fall.

2009-01-17 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0