JAHAA

Åhhh vad upprör jag va när jag såg här E-tuna kuriren , dom hade ju haffat en BOV mitt på på bar gärning.. Jag Serafim kände mej illa till mods men jag va ju TVUNGEN att skriva en insändare i kommentatorsfältet.
Så har jag skrivit:

Nu är det klippt igen.
En sån som Hasse Aro tror jag skulle kunna lösa problemen här istan , han lär ju ha kåntakter imon Polisen.Bör barnen släppas ut på gataorna? NEJ ! Mina 3 ungar släpper jag inte utpå stan efter 15 längre , det är alldeles för farlit.
Annars så tror jag att det kan vara rock musiken dom ligger bakom med alla dess uppgörelser . Det är mycket hårda ord här nu jag vet men som sagt musiken kan man kanske få bukt med problemen om man tar bort alla svordommar,DET ÄR IALLAFALL MIN ÅSIKT OCH DEN STÅR JAG FÖR!

Pappa med barn


hör o håpna,jag fick dock en massa påhop på mej efter mitt inlägg :

SV:Nu är det klippt igen

Ser mer ut som något "barn med pappa" har skrivit.

..

till pappa med barn
du gör mig rädd, har läst flera saker du skriver, jag hoppas verkligen någon snart kollar upp dig, för du har så fel på allt, och börjar bli rädd för dina barn skull.

tjoo

Haha
Joo, det är "rock-musiken" som bidrar till person rån haha.Det måste fattas ett antal pinnar i din dna-stege.


Gud

2009-01-19 03:58:00


Toppen jobb av polisen!
Polisen har gjort ett bra jobb denna gång och säkert fler gånger än så.
Jag är inte rädd för att bli rånad i eskilstuna, riskerna är små ändå.
Blir mer rädd för det liv som pappa med barn verkar leva. Barnen hålls isolerade från omvärlden verkar det som (glasbubblan kommer att spricka) men vad händer med dessa barn då.
Mina barn lyssnar med sin mamma på hårdrock mm och är på stan med mig.

mama mia

Jag ( som är 3 barnspappa)kände dock att jag hade mer att få ur mej så jag skrev nu en lite raad som fick mej att må bra igen, HERREGUUUUD vart e världen på väg? JAG FRÅGAR MEJ VART E VI PÅ VÄG?

Jaha

Jag som har 3 barn uppmanar all till en parad mot våldet då vi börjar med att gå från nattkröken. VI MÅSTE RESA OSS från vansinnet!
Mina 3 barn undrar vad som hände med mänskligheten, vad svarar man på sånt ?? nån som vet?? INTE JAG ,KÄNNER MEJ MAKTLÖS, HÖRNI DET KOMMUN!

Nehe jag är den första som skriver opp mej på protestlistan mot våldet och så säger jag te barnen i samhället . VÅGA VARA DEJ SJÄLV!

tack för mej

Pappa med barn

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hur gammal är du ?

2009-01-19 @ 17:32:51
Postat av: Norpan

Helt underbar blogg! Fortsätt med dina åsikter. Vi finns är och lyssnar.

2009-01-19 @ 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0