JAHAaa

jag va ute på min dagliga promenad !

JAAHA!
Det va korvar överallt!

Är det så här pålitikerna vill att det ska se ut!


kasta bajs på skyltar!!!!!!


Är det så att det är knarkkligor som är i farten?
man vet ju att i torshälla så husserar ju myket HASCH!
KANSKE  nån politiker som kan prata med polisen ?' jag vågar inte längre ta ut mina barn läängre, jag har köpt mat nu till hela helgen MAN SLÄPPER INTE PÅ NÅTT SOM ÄR GALET!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1406540/liga-smugglade-knark-i-bajs


nehe, är det nått som kan förgylla min dag så är det FISKEHAMNS RAPPORTEN! 031-141095

det kallar jag UNDEERHÅLLNING O NYTTA PÅ SAMMA GÅNG!

Jag och Arto Wainikka brukar gissa på lördagar!

Här är ARTO!


nej nhu ska jag strecha!

jag och min förra vännina Siv majsterklev o Bettan (se bilden under) brukar strecha ibland!
DÅ HAR VI ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0