JAHA

ANGÅENDE ALLA SKOTTSALVOR I ESKILSTUNA.
Jag skrev en insändare i Eskilstuna kuriren häromsistens
Så här Lät det:



jaha

Lilla chicago är det här,ska man behöva börja dagen med att ducka för alla kulor? Ska man behöva skjutsa ungarna överallt nu? Vågar ju inte sticka ut näsan längre.. Ska man behöva bunkra upp med mat i källaren??? DET ÄR FRÅGAN JAG FRÅGAR ER MEDMÄNNISKOR??!

Pappa med barn

Samt detta!

Gissa vad jag fick för  månne ni tro??

Re: Pappa med barn
Du överdriver så fruktansvärt allt det du skriver. Ingen tar dig på allvar. Du kan lika gärna sluta att kommentera. Du pratar om Lilla Chicago, har bott i stan i 40 år. Har aldrig råkat illa ut, trots att jag är ute på stan ganska mycket. Man behöver ju inte gå på ställen eller tider, när det kan bli stökigt. Där har jag ingenting att göra.

MA


Ja jag får iaf dåndimpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0