FARBROR KURT!

Jag har rottat i i min vind som jag har HOS MIN VÄN ; då jag brukar ta in hatt o inventera vinden !
DÖM til min förvånign ! jag hittade KURT Mä familj , jag sa te mig själv, SERAFIM det här måste du visa!


SER ni toflorrna! som köpte jaaaag i Husqvarna när jag va på luffen!


Jag har beslutat med mina barn att nu är det vi som går efter det här kryddschemat!


har hotat mä polis då han tror att jag ska oddla KNARK!
Grannarna ovanför BRÅKAR!
Jag har stoppat deras  slagsmål genom att hälla en stor balja vatten över slagskämparna. Men dom var fulla som jag kände på grund AV DOM LUKTADE . En del slagsmål mellan olika fullisar kunde jag stoppa genom att kliva in och skrika åt dem att sluta.


En annan gång så bruakar Linus morra åt farmor men farmor hon påstår ju att han inte är arg..
När han morrar åt Pappa så har pappa varit bestämmd ioch sagt nej. Undra vf den är så gla' i pappa när han kommer ? Kan det bero på att pappa är LITE mer bestämmd än Farmor ?? JO JAG NUDRAR JAG! kan det ha med att jag bjudär tro?

VI MÅSTE STOPPA VANSINNET!??

JAG SÄGER STOP!


såna gär bilder som jag visar nu är FASANFULT Töcker jag!

mina barn är ledsna! O JAG MÄ .såna där motorsykel gäng är farliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0