VECKANS KORV!

JAHA, då va det dags igen!

Korvar i mängder pryder stadens gator! Är det så här vi vill hadet?
jag har iallfall ranskatt topp 3 denna vecka!

NUMMER #3


Motiverning: defenetivt en av dom bästa körvar jag sett i veckan! lagom mustig men ändå fin!

Numer# 2
'

Moteverring! : ser ni vad fint den ligger. Man skule kunna tro att den här korven är tysk, men detta mina vänner är e helgjuten körv från svenska folkhemmet!

ta daaa! numer #1


ser ni, den här är väl fin? kallar ni det här bajs? ja kallar det gammal hederlig diarrre, PÅ VÅRA GATOR!!! JAG UBDRAR OOM POLITIKERN A gör åt detta, vad kostar spektaklet? 16-17000:- ?



nej nu ska jag läsa min favvoritbok , jag säger så här - SERAFIM . nu ska jag lläsa!
'
Ungarna har jag talat till rätta . ikväll är det jag som låter pipan smaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... vi är skeptiska till röstresultatet.

jag har i alla fall tvåan som favvo.

Ok vi skiter i det.

hälsa..

mvh Erik.

2009-01-30 @ 19:37:06
Postat av: Pellen

Ja men skriv mer nu då! För skroen!!!

2009-02-02 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0