Flunsan! NU ä det KLIPP!

ÄR det bara jag som UNDRAR OM FLUNSAN! MIna Barn vågar jaintte släpa ut ! Mina vänner har barrikaderat in sej hos Arto!



Ska man äta appelsiner ? mIn granne sa att det skule hjälpa ot flunsan! MEN MOT VAD! undrar jag Serafim

JAAH sa jag !

Flunsa i all ära men är det nått jag gillar så är det väl DRAGSPEL!


Artos bro o jag brukar åka te ett sälle i kAtrineholm där man spelar dragspel. Jättekul tycker jag! Risto får inte längre följa med På grund av att han svär mest hela tiden!

Arto ska börja med sin Matkurs snart !



. jag ska föröka bloga mer sen!

Jag ska läsa min favvorit tidning! KURIREN!

jag ska länka så ni vet var ni ska LÄSA BRA NYHETER, GRATIS!!!
http://ekuriren.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0