Gång SM!

JAHA, nu va det DAGS IGEN! Gång VM gick avsatpeln i Essistuna!


Risto som som var anmäld i kategorin "50 Plus Rökare" Kom på en hedrande 78:E plats Han hade kommit längre fram i ledet om inte rundan hade gått för DANNES BAR,han blev kvar där i 2 timar!

Arto kom därefter på besök med hans gamla  "vispottarinteiglaset"gäng intog puben ! Allting slutade med att Seppo o Loa Falkman fick bära Risto imålfållan!

Tommy KörBugg  o ch Loa stod för medaljutedelningen!



JAg Serafim säger JAHA, NU va det jag som ordnar möte på



OMEDELBÖMS!



Sen vill jag hyla min VÄN POpelier!





Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan hoppsan!

Vill bara säga att du har en väldigt kul blogg.

Upptäckte den efter du har skrivit på Kurren.



Keep going srång , som Serafim hade sagt =)!

2009-07-27 @ 13:12:36
Postat av: Bilist_

RE:Stefan, Vad menar du med kul? Serafims blogg är på fullaste allvar!

2009-07-31 @ 21:00:31
Postat av: hammarslaget

Skulle fixa en sill att taxa av stiban med, men ögonmåttet var för ovanlighetens skull helt väck.. Kollade med Corner om de lånat spatulan som sist men icke då..

2009-08-09 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0