Tyresö ZOO

JAHA JAG SERAFIM tog med mina barn o Risto Loa Falkman Arto samt Tommy Körberg på Tyresö Zoo
 Här e nårra bilder från dagen!



Risto skrämde tyddligen slag på Puman!



Artos gamla HUND!



Tommy Körsbär sköjade friskt me hundaan!



Loa ville vara med men han hade plokat opp bananen! JAHA SA JAG !



Risto s favorit hade dom förflytat till Mockfjärds rehab. Hon sexade för mycket ABSURT!






Tommy Körsman och Lora Falkman blev stuppfulla o hävdar ännu att detta är en sköldpadda ! HUJEDA MEJ!

Kommentarer
Postat av: Fan...

Serafim, du kommenterar aldrig i lokaltidningarna längre,,,tappat bort alla åsikter? trött? semester?

2009-07-05 @ 23:28:12
Postat av: Serafim

Jag tänker inte SVARA !

2009-07-06 @ 13:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0