DEJT TAJM!



Jaha! mitt ena barn ahde klasens val! Britta Blomsternacke (Klassförreståndaren)var ju inte sen med att lägga sej i gräset!



DEJT! TAJM
 

Här har vi grabben med chåklad i !

Här har vi CArl Fånt som söker en Bulgarisk mystant som gillar brasor och steroider i åldern 36-58.
Hon ska:
Kunna klä på sej .
Kunna klä av sej
kuna klippa sin o Carl : s muscthach!
Kuna:röka pipa!
Kunna gömma pinne
enbart klä sej i kammoflach byxer!
Enbart sjunga när hon pratar!
kunna smörja in sej i leverpastej



Dagen  LÖNCH!

Allan Båthamre lagade idag dagens till min famil!



VILKEN FEST säger jag bara!
-Bravo ropar Risto

JAHA sa jag å åt opp den moldaviska pinnwoken!

Ser ni nuhur smaskigt det sågut!
Allan vet hur en gryta ska hanteras då ahn vann Kongos riksmästerskapi matlgning för "viutansmaklökar"höstvåren 1986. pokalen står fortfarande bland allans alla guldmedaljer i Polsk lambada!



SAmtidigt vill jag läga in en svensk som hylas i MTV gallan!


Kommentarer
Postat av: elin

coolt :D

2009-06-04 @ 15:01:52
URL: http://eliiiee.blogg.se/
Postat av: Osten

Ost ska de va!

2009-06-05 @ 17:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0