Jaha! ARG! BEsviken!

Nåntning som Får mejj Serafim arg o bäsviiken är hur fölk går egentligen

Jag har gjort ett schema över hur folk går egentligen! Så här såg det ut idagg när jag va ute  spanade med min agentbyra!

Dom röda pilarna va hur MAN SKA GÅ och dom svarta hur MAN INTTE ska gå! som ni ser har schemat gått förlorat tack vare att jag är så bra på att jag ritade up schemat på asfallten men det blev ett pådrag tack vare att jag målde fel o blev tvungen att måla igen med grön färg som sedan tog slut så Arto ock Lorka falmbäbäck blev utburen på en triangel!

 JAHA säger jag serafim o konntatkate Seppo som, fick tvåla av mej all färg som CArl Fånt blev sinsmord med! JAHA sägare jag SERAFIM o rnigde Rissto. JAha tänkte jag.,Risto va för full IGEN så jag fick ringa LIllplösen som kom på sin nya Moped! JAHA sa jag som blev glad!
BRA RUTET som man säjer i agentbranschen DÄR JAG har varit i snart een månad. HELt rätt Vrålar Risto!
Gumman svettig som jag känner som är mina BARNS BARNDOMSDAGmamma är med på ett hörn o målar för glatta livet . JAHA tänkte jaG SERAFIM . Jo man takar som jag brukar säga! Lill-plösren va inte sen med att visa vad han brukar gör så han jorde en del rajtantajtan med LOA som inte alls va me på noterna så jag fick ta mina barn o spella tärning med Seppo som docjk hade spelat bort dom på JUST TÄRNING JAHA tänkte jag SERAFIOM o visade mitt missnöje med att utmana Revolver Pekka på e duett i Lets danse ! Vi dansade 2 takt s bugg öpet på mitt på dagen i atan!

JAha tänkte jag o gick o vann!
-Bravo ,ropar Riso!

JA jag känd eatt jag kom båert från ämnet nu. så här visar jag mina ritning
Peter Dase ( Peter är den rödlätta med chips...)va ju inte sen md att GÅ fel o blev tagen av POLISEN tak vare mitt spaningupdrag




NU RITAR JAG PÅ MITT NYA kryddschema sOM VÄNTAS BLI KLART MITTEN AV 2012 om planerna går åt rätt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0