JAHA!


Daks för MODE BLOG!



Gert visar att
Basker är väl nått såm aldrig går ur tiden va?



Badräkten för mannen är väl nånting man inte ska räkna bort, va på ingång i hultsfred våren 76. Sture Pampejo visar hur en baddräkt ska tass!



Peggy har "la bamba klännngen" iår, många trodde att den skulle försvinna MEN Peeggy är still göing strång!





Marjukka och Penti visar att somarn är härr! LEDIGT ÄR ordet!



Hängbjörkarna är väl nått man se MEN det är inget som oroar Gumman Svettig!
Fräscht o fräckt på sama gång!


Säja vad man vil säja om barnmodet, men är det nte Läckert?




AIK modet är väl nånting som bara en mor kan älska?


den här jakan chöpte jag idag på Rean i Hnainge sentrum! LAGOM mallig är man nu kan jag säga. JAHA sa JAG Serafim . 36 :- TAGET SA JAG SERAFIM!







Kommentarer
Postat av: Osten

Börjar bli många här som bara en mor kan älska!

2009-06-03 @ 20:32:32
Postat av: Tippexx

Trevlig liten blogg som bjuds ut här!

Om hammarbymodet är bohemian chic, är då AIK-modet galge chic?

2009-06-04 @ 09:25:02
URL: http://tippexx.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0