Arto Har en son!

Arto harr ju som sagt en sonn! JOMANTAKAR, HAN KAN DÅ INTTE SUPPA! DET ÄR DET JAG serafim brukkar säga te arto!

"Ikke en björn som säger BJÖRK" JAAAAA, vråkar Risto nu i bakgrunden! UNDERBART!



SER NI BARN!!!!!

 Det är så vi vuxna blir av ÖL i MÄNGDERR!


Arto med vännner va på Likör konferans i Köln.


Arto´s son Jorma (på bilden)  försvann sen i köln närr han va på äventyrsbadet i scnashasen, är det nånn som har sett Jorma kan ni ju ringa ARTO.

Jag ock Rista har satt upp en krisjour här i lägenhetten för arto ! jag har blomor o tulpaner som lockbete,

BRAVO skrockar Ristoi bakgrunden



Jag har en bild här på Jorma så att ni kann käna igen honom !!! BRAVOR ROPPAR Risto Från dushen!

aj aj aj SOM jagg serafim säger!

SÅNNA HÄR bilde jag blir glad!

JAAAA ropar RISTO!


Kommentarer
Postat av: Tommie

huajaj så folk kan dricka! förbjud alkoholen!

2009-03-24 @ 23:18:40
Postat av: Egnienus

etanoldriven traktor.Tänk på miljön.

2009-03-25 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0