ARTO slår te't IGEN!

DÖM OM min, Serafims, förvåning när jag öppnade mårgonbladet i SKUTSKÄRS ALEHANDA (MÖCKET Bra MAGASIN. Där finns allt mellan himmel och sky):


Han var den store segerfixaren mot Vendelsö IK P-37. Det firade Arto med en hemlig pizza.

I lördags gjorde Högbo-mittfältaren ett mål och spelade fram till fyra när HÖGBO besegrade VENDELSÖ med 6-0 i lokal DM-kvalet. Han hyllades för sin insats i tidningar och på tv under söndagen. Bland annat fick Arto fem plus av Sportbladets reportrar.

- Jag såg det, det är alltid kul. Det är klart att jag också är nöjd. Men man måste tänka på att motståndet inte var det bästa, säger Arto. Arto firade segern med en pizza.
- Vi var ett sällskap på några spelare som gick ut och käkade pizza.
Vad blev det för pizza?
 - Nja, en vanlig pizza.
En capriciosa?
- Nej.
Kebabpizza?
 - Nej, det var en annan.
En africana?
 - Mer åt det hållet.
Men du vill inte säga exakt vilken pizza det var?
 - Nej, men den var god i alla fall, säger Arto.

Sen åkte MATCHVINNAREN in på magpumpen, dyngfull.

BRA rutet, ARTO! Håll på INTEGRETET!

Kommentarer
Postat av: Flenswald

GO ARTO!!!!!

2009-03-16 @ 19:59:43
URL: http://tommielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0