Grannen!

Grannkärringen bredvid Frau Gräslund på andra sidan Gatan hade ju tydligen tankat, så jag SERAFIM VA JU INTE SEN MÄ ATT PLOKA opp kameraan!


JA jävlar! snna där problem har man inte om man VÄGRAR köra bil! Med alla droger som florerar på stan så ver man ju inte vilkma man möter längre! HUJEDAMEJ!


I helgen ska jag te KATTHULT ska tydligen vara Frimärks race där i folkets park!
Vad ci ska jöra ute i KAtthult i en sönda i mars vettegudarna" men den som vill klöva upp kakan ska inte beställa mer", som jag SERAFIM brukar säga te mej själv! det är mitt ordspråk som jag har hittat på alldeles själv , DET NI GÖRAN PERSSON!

Sen så vill jag visa en snuskbild som jag råkade hita då jag sökte på Prostinnan  Silvfermos. Hon ska ju ha et ett recept bibblotek som en annan bra kan drömma om!!!!!!! jag gillar annar snyponsopa!





Vill gärna avsluta med en dissnyklip !http://www.youtube.com/watch?v=Wcz5xi1kbZ8



ÅTERIGEN!!! GRATSI MARKO KOMPANURTKKA! Te priset

Kommentarer
Postat av: Elina

HAhahah kul bild XD

2009-03-12 @ 16:13:01
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0