Jaaha Då va Mode Blogen uppe igen!

sENT OM SIDDERS SKA man vara med i svängen igenn!

Tyvär blir det alltid spå m så at fölk ska skratta åt mej SERAFIM! JAAAA som Arto brukar säga,

En sak som RIST brukar göra med än att  tävla i tärnig ed granen Keti Baja är att köpa kläder åt mJEJJ SERFFIM!



Mjölke Pressly Brukkar ju inte vara sen mä att visa vadhan kan! HAN SMÖRJER KRÅSET MEDANS KANELBULEN SKA ÄTA som jag SERAFFIM bruark säa tiö min snart 5 åriga son somm jag inte vet att du ska veta !!!!! BRA RUTET , brukar RISO säga !

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!



JAHA Nu kommer rist hem DYNG föll!

Kuriren harr ju inte tagit in mna inägg längre

ATT FOLK JÄMMT SKA KLAGGA PÅ MEJ!!!

jag SERAFIM MÅSTE FÅ SÄGGA VAD JAG VILL!!!!!





ATT MAN ALLTID SKA VARA FÖRST MED allt!

hYCKLERI SOMMJAG SERAFIM BRUKAR SÄGA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0