JAHA!




JAHA! Då har Artos KÅmpis SEPPO dragits in i KYCKLINGHÄRVAN! JO MAN TAKAR!
http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.51767
SEPPO ÄR JU INTE TALRIK MEN VEGOOTARRIAN! SÅ JAG UNDRAR vart pålissen har kåmit frama te förnåge!

SEPPO jag (SERAFIM) ARTO ock RISTO och ARTOS mamma! VILLE TA en fika! Saggt o jort så va vi på RISTOS jobb! JAAAAAA ROPADE RISTO  i bakgrunde och utmande Seppo på batalj! BRAAAAVO ropade jag SERAFIM !

jag SERAFIM FICK EN BILD PÅ seppo!





bravo ROPADE JAG TE risto!


årets BILD dUNDRADE artos MAMMA MED FÖRTJUSNING!


sen ni såm skickar otäcka brev med klipulver och BAJS kan ju sluta op med det JAG O mina barn vill så gärrna såva på näter!



JAg ä nu påliteker o jag VÄGGRAR HÅLA TYST!



brravo ROPAR RISTO I BAKGRUNDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0