JAHA!

Är det så här man grillar KÖCKLING?




JAG MANAR TILLBÖJKÖTT AV KÖCLKING TILL ISRAELMATCHEN , FÖR JAG HAR HÖRT ATT MAN SKA ÄTA KYCKLING TILL ISRAELMATCHEN! VEMM VIL VETA VART ISRAEL HAR HAFT EN GUBE PÅ RULLBANDET DÄR MAN KOKAR KYCKLING!

http://www.blasket.se/viewnews.php?id=591

JAG SERAFIM ÖNSKAR JAG KUNDE DEMONSRERA! men jag vet inte vart man ska spela den där badminton matchen!  Är det kasnke invandrarn som  intte vågar!
 Nej nu vet jag inte längre vad jag prata om!
jag har även hört att man ska spela på läktarna ock inbte på planen! BAROCKT SÄGER JAG!

 JAHA!



 Då va det dags igen ! Grannen har ölfestival IGEN!! har ring Risto!Risto försker ringa Låssmeden men jag vet inte vad han eggentligen ska göra för sist jag ringrde smeden så va han I ÅKersberga för att slamsuga taket????!?

JAH tänkte ju jag SERAFIM!

Kommentarer
Postat av: Crister

Det här va den konstigaste blogg jag överhuvud taget sett!



HAHA!

2009-03-06 @ 07:49:57
Postat av: Republikan

Vad har gubben med kycklingen att göra =)?

2009-03-08 @ 14:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0