KANELENS dag!


ARTO Kanejda - En hjälte som ALTID finns med OSS!

Han har inte dött ÄN, men JAG minns honom som om DET var IGÅRR!

Idag går vi in på KANEL på kryddschemat som nådig MOR lanserade till LYKOROP. En överraskning MÅNNE? Ingalunda säger JAG och ARTO!

TILL SIST en DEMENTI!




Jag SÄGER bu åt LUNCHMOBEN på KURIREN som ger sig på MEJ i parti och minut! Mina BARRN STÄLLER frågor jag inte vill svara på. VAD gör skolan? Det undrar ju JAG!

Nej, nu måste jag gå och magpumpa ARTO! Han satte i sig en tunna med HELA igelkottfamiljen I! Nu gick han bet, sa jag! Men IKKE då! Nu är han på't igen!

Förrestem, ett VARNINGENS finger för Eddy Mörschi från Lidköping! Han är LÖS IGEN!


Har ni SÄTT denna MAN, ring 90 000! Denna MAN är farlig! Det ser man på MASKEN! Rena galejan, säger JAG Serafim!
Senaste gången han sågs i LIVET var UTANFÖR konsum på LANZAROTE nära MÖLNDAL 1975!


JAG serafim vill GÄRNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0