Köping student sol-och-vårare!

Utdraget ur MålillaBladet idag 16 mArss


En Köping studerande har dömts till 2 veckors  fängelse för att han förmått en australisk kvinna skicka honom 47 dollar genom att låtsas vara häftigt förälskad i henne.

Han fick kontakt med sitt offer via röksignaler 2007 och beskrev sig som en 57-årig vit änkling vid namn Arto.

Han utgav sig för att vara ingenjör och arbeta i Nykvarn. Hans hustru och enda barn hade omkommit i en bilolycka

Offret, en 56-årig kvinna i Australien, skrev att hon önskade sig en man men att alla hon mött hade gjort henne besviken, uppger MålillaBladet.

Mannen, som i själva jobbade som mimare på ett mentalsjukhus, övertygade henne om att han var "den rätte".

Hon sände honom pengar till en V75 samt en folköl.
För pengarna köpte han en trisslott och två kondomer tillsin vän "Serafim".

Enligt domen ska han omgående betala kvinnan 10 000 dollar och därefter 250 dollar i månaden tills hela beloppet är återbetalt.

 Hon ska även ersättas med cabare´t.



JA JISSES ARTO ä då EN SOLL O VÅRARE!



Jag o grannen har rökt freddspipa nu.

men jag SERAFIM är ju inte sämre än vad ARTO brukar göra ! JAAA SERFIM som arto säger

mina grannar.

Keti Baja och Ingemar Öl Winqvist.
VILKA MÄNSKOR!


Kommentarer
Postat av: Bilist_

Serafim ! Du är min idol, följer självklart din blogg. Kan du lära mig stava på ditt sätt, det är helt genialt ? Ps.tar du några färgglada piller ? DS

2009-03-17 @ 19:35:28
Postat av: Rep Lirgsgnågne

Ja tar blå pittler då blir jag stark mårutro

2009-03-17 @ 20:44:57
Postat av: Rep Lirgsgnågne

Ja tar blå pittler då blir jag stark mårutro

2009-03-17 @ 20:46:43
Postat av: Peter

http://www.peteranswers.com/

2009-03-17 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0