Tyck till MEN BLANDA INTE IN ARTO!

Jo man takar! så forrt mans kriver ett inlägg så blir man illa bemött!

Jo jag serafim skrev så här



JAHA

GNÄLL GNÄLL GNÄLL!

ÄR DET TACKEN FÖR ATT MAN SÄGER VAdd SVENSKA FOLKET EGENTLIGEN TYKER?
jo man man tackar!

JAG Serafim står iallafall rakkryggad i minn kritik!

sJUKSKÖTTERKORNA FÅR jobba hårdare DOM HAR SÅ PASS BRA LÖNN TYCKER JAG!

mIN mor jobade på sjukhuset i Linköping och hon jobade i så hårt att ni inte anar! JO JAG VET!

Serafim

pappamedbarn.blogg.se


till pappamedbarn.blogg.se
Bara för att din lärare inte lyckades att lära dig att sitta still och stava som folk, så innebär det inte att dagens ungdom lider av samma symtom som dig.
Sluta att klaga och se om ditt eget växthus ist!

Trött på gnäll!

2009-03-13 23:17:00

.

Fy
Den här pappamedbarn.blogg.se är en riktig gnällspik! Varför klagar du på varenda artikel? Va glad att du ens har ngn sjukvård som är gratis! Vi har börjat klaga på minsta lilla problemen, vi lever så gott i de här landet. Har precis allt, va tacksamma istället! Om du inte är glad med vänte tiden på sjukvården här, åk till grannlandet!

Muktar


RE pappa med barn
Du måste vara eskilstunas största gnällspik.
utbilda dig till sjuksköterska så får du se vilket slit dom gör.

Personalen gör så gott dom kan med den budgeten som finns.
är ju nedskärningar inom vården och det är tyvärr patienterna som blir lidande.

Dom som jobbar inom vården är ju inga robotar eller super människor.

Blivande sjuksköterska

2009-03-14 16:32:00

.

Re Pappa med barn
Om man bortser från ditt oftast obefogade gnäll på allt och alla så är din fejkade felstavning och ditt fejkade urusla språk så töntigt att det borde strykas av moderator.
Det är löjeväckande och inte ett dugg roligt.
Om du har någon konstruktiv kritik är det okay, men sluta leka.
Mälarsjukhuset är väldigt bra och personalen ställer upp till tusen med de resurser de blir tilldelade.

Brandwag

2009-03-14 10:59:00

 HÖRRÖ BRANDWAGGE, ELAK DU ÄR!



Kommentarer
Postat av: Jag

Du gnäller på allt och alla, men vad gör du själv?

2009-03-16 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0