Nu är det ÖVER!

Nu är det över!

Nu är min matstrejk över! FÖR DEN HÄÖR GÅNGEN HOPPAS NI HAR LÄRT ER NÅGE NU!

SEN SÅ VIL JAG TA MED DENNA OFÖRSKÄMDA KOMMENTAR! DIREKT FRÅN KURIREN!


SÅ här jag har skrivit!

JAHA
Nej nu får det bannemej vara nog töcker jag!

Jag tker även att man ska stoppa allkohollen!

Måste man supa varje helg? det frågar jag mej var och varannan dag!
Måste svenske sypa jämt. NEJ jag tycker att vi ska sluta supa i det här landet!


Piller o droger kan man väl sicka åt pepparn! Doger fanns inte på min tid o då va jag nöjd o glad!

Serafim


pappamedbarn.blogg.se


OSIS POLITIKER
Ni är en skam POLITIKER SOM INTE KAN TA ÅT ER ANSVARET!

minA BARN håller jag inomhusnuförtiden, Vilken förälder vågar släppa ut sina barn ??

JAg tykcer sen att man ska låsa in pilerguben på livsstid!

serafim

pappamedbarn.blogg.se



Sila snacket va, det är väl inte politikernas fel, det var det dummaste jag hört på länge.

Maj

2009-03-13 14:55:00


Till pappamedblogg
Hur gammal är du, Som levde när det inte fanns droger? Marijuana har man använt i över 4000år som medicin, Även våran egen Jesus använde sådant för att lindra smärta på den tiden de begavs sej mot korset. Jag gissar på du kommer ifrån ett annat land, där inte droger existerar. Så varför inte ta dina barn tillbaka dit, OM du nu inte törs släppa ut dom stackars ungarna, så dom får leka ute i friska luften.

troligen

2009-03-13 15:30:00





Kommentarer
Postat av: flenswald

2 timmars matstrejk är nog svenskt rekord!



hälsa arto

2009-03-16 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0