Agentbyraån är i ful gång! OCH RUBEN DRAGPLÅSTER!

JAha nytt spår på PÅ GÅNG!

Musikern o charmtrollet Järvheden o Ligisten Lill.Plösen är slående lika TYCKER JAG SERAFIM!

VAd tyker nni själva?



LILL-PLÖSEN!



Thomas JÄRVHEDEN.

HURRA HURRA HURRA!


JAG ska nu berätta om Kjell-Henrys KALASFÄST!

Elmer fylde igen! 24 år IÅR IGEN HAN HAR JU FYLLT 24 VARJE ÅR.. NÅnting för detektivbyrån att ta opp!

Gäst DJ VA ruben ojojoj Ruben ska då alltid bli fullast!


Elmer. BRA BILD tog jag ! JAG SERAFIM!



ELMER va på huget!



Elmer glad i HÅGEN!


Rube DJ!


Ruben ska ju altid va me dpå fester o spela apa! JAH Asägr jag SERAFFIN , jag ska ju skydda mina BARN så jag säger P för allt som Ruben lägger upp sej för! J


Ruben arg!



Rueb när han är som bäst!  NYKTER!


JAAA bravo - Ropar Risto som inte är se med att supa sej  dyngfull. Det slutar ju inte bättre än att Ruben ska vara styv i korken o spela allan!
 Loa falkman visst att NU va det trubbel IGEN .


 HÅHÅ jaja vrålare Risto samtidigt som Arto visa vad han hade te Agneta

Arto visar paketet!


Allting gick över styr när Arto skulle visa agneta röktricket
. Hela spektaklet visade sej vara lättare än gjort då Arto fick magpumpas då han svalt hela röpumpen till musikscenen då Ruben skullle vara DJ!

Här ser ni kortet



JA gudars skymning SÄGER JAG BARA !
 


Vill NI att Arto och Risto ska få ha kvar sin blog?http://artoristo.blogg.se/

Svara MEJ NI >VILL DET ELLER? Ni avjör!

skriv i kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyndigt namn det där, Pappa med barn.. Kan man vara pappa utan barn?

2009-05-26 @ 15:28:00
URL: http://emelieekberg.blogg.se/
Postat av: Krister

Jag förstår inget av vad du säger!

2009-05-26 @ 15:53:12
Postat av: staffan

berätta lite om dina barn!

2009-05-26 @ 18:49:39
Postat av: Loui

JAA, berätta lite om dina barn!!!

2009-05-27 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0