Arto nya LÅT!

Nu är jag  SERAFIM tillbaka till blogen.

Har spelat lite och ätit pirog med min polare ARTo. Jag tänkte lägga ut en rapptext nu  som Arto har jort!

Här är texteten:

Vers:
En tår var dag
vad finns det kvar?
jo en jävla smärta
i mitt fucking hjärta
du var den som var bäst
och betydde mest
vad kommer här näst
det var glatt
när man hörde ditt skratt
dag som natt
du gjorde mig glad
men inte mor och far
e det här allt man har?

Refräng:
jag tänker på dig va minut
vill knappt gå ut
Britta Sjöwall

din tavla va i min hall
du hade inget ryckte
och du betydde väldigt mycket

Vers 2:
du är min gud
tack för min hud
din mat
på mitt fat
var god
men när du dog
så var det ingen som log
 
Refräng.


Det där är en text om  farmor sägger Arrto

-BRAVO vrålar Risto DYNGFÖLL!,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0