Jag SERAFIM!

JAHA nu har Arto dragit skam över socken..


Kalabalika av dess like när Arto har fått för sej att börja dressera JUR!?! Trot eller ej men så är FALLET


JAHA säger jag SERAFIM! VAd skulle MOrbror ANton säga!

JO jag frågar er om det är det här vi vill se i det svenka folkhemet?

SKANDAL!



Arto som jaJAG HAR MÄRKT VÄGRAR ATT SÄGA VAD HAN HÅLLS MED.. SÅ JAG GÅR UT MED EN VARRNING GÅTT FÖLK!

Radio Viking har spelat up et meddelade på faxen lago till imörra!

Sist vi såg arto va nör han skulle anordan ponnyridning i sOllefteå bruksbygd. detta är sista kortet  som seppo tog




Sist men minst så jag vill ännu en gång promåtta en stjärna som inte fick vara med i talang iår..

Dragspels Dejan.

Han spealar o jag SERAFIM sjunger. GLAD I HÅGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0