JAha! Hundtema!

Tundar hunndar hundar!

Jag serafim har neom min agetnbyra lagt märkke te att hundarna ofta liknar sina ägare!

Titta ock avjör !




(sama frisyr)






Sen så vill Arto tala om att Keti Bajas Son fick problen med stolen på sinn lektchoni skollan i månndags!

Bravo!! ROPAR risto från toan!

titta själva!


Seppo fottade spektaklet Ock Risto skratade så myckett att pålisen fick bära ut han.. Det enda man kunde höra va " BRAAAVO BRAAAVO BRAAAVO!

JAHA sa jag te mina BARN , jag har lärrt dom att inte leka med stolar det e farliga skaer, så mina barn är förvarnade!

har låst in dom nu!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Ha ha!

2009-05-06 @ 16:22:14
Postat av: Rachid

Fan diggar dig lään fast du stavar fan sämre än mig.

2009-05-07 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0