JAha!

Fest fest fest!

Fest mest ÖVERALLT!

JAG SERAFIM BLIR TÅKIGG!

ARTO SEPPO OCK RISTO var dock inte senna med att slå runt te 23 00 !
JAHA sa jag SERAFIM ock lade mina sparslanntar på att ta en taxi o skeppa över ungarn ate morbror Anton!

Seppo tåg lite partyy bilder som jag tänker VISA SVENSKA FÖLKET!



Jormas Kekkeleinen s FRU var som vanligt med i svängen! Hon har ju aldrig sakt NÄJ te en sherry!



Lesly Kratraka! HAn ä på töppen humör !



JAN (som vanligt ska han leka )INgen ro med honom på törpet , DET HAR MAN JU HÖrt!



Steven Mahony FULL SOM VANNLIGT! Kvinnsen blev ju som VANLIGT tokiga . JAHA SA JAG serafim! MAN SKA INTE KRATTA GÅRDEN förrän GUldet är I HAMN, JA gött fölk det är mitt ordspråk som jag brukar ! MEn bara ibland!


Arto vakknade seddan på vardagsrumsgölvet.

 Bredvid låg Seppo och snarkade. Ristos läggenhet är på 15 kvadratmetur, borde finas götte om platts med andra ord!

Risto VRÅLADE öm att det kändes lite trångt . Risto vrålade m varför hade han valt att läga sig och söva just bredvid ARTO?

Den jäkeln! Han har väl inte försökt? Jag kände snabbt efter byxorna. Vilken lättnad.ÖLen va kvar.


 JAG seraFIM försökte minas när jag hade somnat och vad som hade hänt .
Arto hade i sinn tur Ringt ACRMENSIITA För påfyllning!. Seppo köm inte ihåg nånting.

Den sista minnesbilde Keti BAja hade var när vi, Grabsen  hade gott ut från Romsa tangofabriken där det vankas MOGENTANGO, Risto ar inte sen med att raga opp den fullste kvinan i bbygden !

BRAAVOO, ropar RISTO!  Kåm vi går te mitt  spritgömställe i buskaget bakom parkeringshuset. smuggelwhiskyn var snart slutt. Efter det hade vi bestämt oss för att gå toch fortsätta fästa. Eller som Sune Kångas uttryckte det

 - Vi drar till dig och super skallen av oss.

Sagt och gjort hade det visst blivit. Nu lågSeppo yrvaken på  vardagsrumsgölet

 JAHA!

SUPA mkan mann inte göra om man har aggentnyrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0