Jaha!

Nu ska mann få hörra så att öronna trillar av!!!!



JAG serafim får dåndimpen av höra att den sennska manen inte räcker TE!

SUper tiddningen Metro basunerar ut att den svenske manen är dållig!
Läss lenken mina väner http://www.metro.se/2009/04/28/12499/slokande-axlar-feta-och-dalig-hallnin/


Jag SERAFIM kan ge yt nåra prakt exemplar på KARLA KÄRAR
Hål te godo mina vännner!


Tufftuff-Tony har ju ingen kvinna takat näj te!



Mode Proffeten Bobby Prytz har inte jort nån kvinna lessen!
( tita järna på kominatchionen slipps/tröjja.)



Kviinnsen löckas ju fram såm sokkker på en fluga på Bruno Båge...



Jaha, sisst men INTE minst som jag brukar säga framför minna barn!!SÅ har vi Celurt Bjälke, mannen som har givvit oss svenska MÄNN ett ansikte uttåt, MInn GUd somjag säger
- JA! BRAVO , vrålar Risto!
Ser ni kvinns vilka ögon! Hallelujah!

tänk på detta nu kvinor , svennska män är ite dålliga !!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag vet inte riktigt om du missförstod artikeln, arma karl.

2009-05-05 @ 23:15:03
Postat av: Smugglarkungen

Jag ska sjunga en sång för dig! "Jag smugglar hit, jag smugglar dit, jag smugglar allt!"

2009-05-07 @ 11:30:23
Postat av: Anonym

2009-05-07 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0