NY TRÄND PÅ GÅNG!

Jaha sa jag serafim när jag slog opp tidningen på middagsbårdet i samband med barnen förtäring!

NU SKA MAN SE ALLT INNAN MAN TRILLAR av PÍNN..


JO nu basuneras det ut NAkenJOGGA!

Jo du läste rätt mina kärra vänner o läsare!


Är det sånt här vill vill se i skolaorna nuförtifden? JO man TAKAR!




Jag höll på att säta kafet i vrångstrupen MED RÅGE!


Barnen fick jag ju låssa in medan jag fick elda uppét på gårdn! JO MAN TAKAR!




Nu våfar man inte handla längre PÅ GRUND AV ALLA GALENSKAPER!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsstil/sofiemode/article4955075.ab




Arto har börjat pratta om att starta sin egna blog..


Vad säger ni läsare ska han få det?

skirv i gästbåken om ni vill om han ska dett !!!




Kommentarer
Postat av: Heidi

Svar: Tack:)

Angående ditt inlägg här nu så kan jag konstatera glatt att mina goda planer på att komma igång med gympan kan äntligen lyckas! Hoppas att deltagarna i mitt blivande pass håller måttet;)

2009-05-13 @ 08:55:34
URL: http://denpositivasidan.blogspot.com
Postat av: anna med g

JA! arto ska blogga!

2009-05-17 @ 20:17:19
Postat av: Bastkjol

ÄNTLIGEN! Fy för den som tog sista spadtaget!

2009-05-18 @ 17:38:12
Postat av: Rachid

Älskar den bloggen här. Åt grillad kött idag, jättegott. Nästan lika god som spättekaka. Hatar alla som skriver sånna här sidor, borde brinna i grillen! Fast skulle smaka äckligt!

2009-05-18 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0