Ristos NYA ...



Ristos NYA dröm prochekt är ju KORTVÅGS raddion!

JAHA sa jag SERAFIM, JAG SAMMLAR GÖBBARNA!


Ralf-Tord är höggsta HÖNSET!


Jag ska presentera KÅrtvågdradioKLUBEN för er alla!

Jukka Kivi

(Han sovv för det messta)

Sune Kångas(Lill-babs syssling)



 Björsa Bengtsson( Prostsonen som fick spelskulder från safarin i KARTAGO)



Kanon-Kent LADE raddion på hylan men kundde inte slitta sej från "GOSAKERNA"


JAHA Grabarna vill ju ej va mä på idoll biler så jag tänkte skrivva om igårr daggen! HÅL til Gådo!



JAG SERAFIM ock LORKA Bäckmann! sitter i sängen nu ska snart gå  Bilskolan!, men tänkte skriva lite om dagen innan.

Lorka  ock Sune Kångas gick upp vid 7 och slog på "mörron Jympa med Stin INge bjällbrås!" kolade på Seppo som hade fult schå med grantanterna då det va löning!
Sen drog vi till Billskolan, det var lika Rökigt  som vanligt sen Arto försökt att göra ett rökerii och en Yougurtcentral i samband med Nykvarn s årligga krokusfestivalen! BRAVO ropar Risto!
men vi fick sluta kl 2 idag, för lärarna hade möten om JAG SERAFIM...
Lorka Arto ock seppokörde mig till sig och vi spelade lite kort och åt en macka?

I

Kommentarer
Postat av: Mehmmet

köp en fint skorpar!

2009-05-03 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0