Bråk?

En gång när jag bråka med arto i luren och var jätearg, då var jag hos min vän risto och satt vid sin stol. Efter bråksamtalet sa jagså här:

- NU blir han av med sin brevlåda.

JAHA av allt som står på tomten så säger jag just brevlådan . Ni kan ju fatta vad risto gjorde. Han ville klä av sej  men jag sa att det var okej att garva och han garva mycket. Det skulle jag också ha gjort.

Från ett till tio garva hon nog till 20, dubbelt så mycket. HAHA, hoppas ni fick ett gott skratt nu. Det hade nog varit roligare i verkligheten än det som skrivit.

Det var allt just nu, hej då och ja så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu man inte om man ska skratta eller gråta. Är du medveten om att du är GALEN?

2009-09-03 @ 14:44:25
Postat av: Smakar gott o luktar bra!

herregud

2009-09-04 @ 02:05:28
Postat av: Jan

Jag förstår inget.

2009-09-04 @ 13:23:58
Postat av: Stig Enöga (PRO)

Om inte du skärper dig måste jag anmäla dig till "Tunadomstol". Var tog alla lokalajk vägen?

2009-09-15 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0