TU TAL OMETT!

JAHA Nu kan inte ungarna köpa mussik!


VART SKA VI VÄNDA OSS DÅ DÅ .  SKA MODERATERNA SKÄNKA MUSIKEN.ÄR DET NÅN SOM VET VAD MAN SKA GÖRA?

jaga ska skriva ett brev! vad ska man göra?

Nej nu är det jag som tar bilen te Stokholm SKa säja saningens ord te PERSSON

NU ska ni få höra vad som hände Risto.


JAAHA NU va det DAGS! IGEN! JAg som hade planerat brönch i stokholm på onsdag, nu ver man vad Risto är i för BRANSCH!



Arto gick i taket då han fick en bild hemsickad från SÄPO som han hävdar , jag SERAFIM är mer tveksam att SÄPO skickar brev till ARTO.JAHA SA JAG! jaG VET ATT ALLA TÄNKER DET FÖR DET ÄR JAG SOM HAR KOMIT PÅ ORDET HÄVDAR JAG !



nEJ NU SKA JAG SOVA god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0